غلامرضا فتحعلی مطرح کرد:
طرح بازاریابی، لوکوموتیو کِشنده طرح راهبردی کسبو کار بانک سینا است
مدیرعامل بانک سینا در همایش آموزشی بازاریابی این بانک با تأکید بر اهمیت نظام بازاریابی و استفاده از نیروهای خلّاق در این حوزه، طرح بازاریابی را پیشران طرح راهبردی کسبوکار بانک دانست.
فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابطعمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا در همایش آموزشی نظام بازاریابی که با حضور مدیران و رؤسای دوایر برنامهریزی و بازاریابی مناطق برگزار شد، با بیان اینکه بازاریابی مؤثر باید منطبق بر تکنیکها و قابلیتهای مورد نیاز فضای کسبو کاری باشد، اظهار داشت: تمام کارکنان دوایر بازاریابی بانک سینا، باید حضور فعّال و اثرگذاری در فعالیتهای اقتصادی بانک داشته باشند و با درک قابلیتها و ظرفیتهای موجود، در حوزههایی که بانک حضور کمرنگی دارد، آن را شناسایی و تقویت کنند.
فتحعلی با اشاره به ضرورت استفاده از افراد باتجربه و کارآزموده در دوایر بازاریابی مناطق، افزود: بازاریابی فعّال، انتقال دانش و ایدههای جدید است و لازم است تا کارشناسان بازاریابی با درک صحیح از فرصتهای بانک، به دنبال ارائه محصولات و معرفی آنها به گروههای هدف باشند.
مدیرعامل بانک سینا تصریح کرد: در شرایط رقابتی امروز لازم است تغییرات اساسی در روشهای بازاریابی، مدیریتی و رفتار با مشتری ایجاد شود و بانکی موفق خواهد بود که منطبق بر تکنیکهای جدید و با ابتکار عمل، منابع ارزانقیمت بیشتری جذب کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازاریابی نوین اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با استفاده از ابزارهای جدید و تغییر رویکرد در بازاریابی میتوانیم سطح بهرهوری بانک را بالا ببریم و با توسعه نظام بازاریابی، موجبات سوددهی بیشتر بانک را فراهم آوریم.
فتحعلی لازمه موفقیت و کسب دستاوردهای جدید در بانک سینا را تقویت طرح بازاریابی برشمرد و گفت: برای حصول موفقیتهای بیشتر، تجهیزات و زیرساختهای مورد نیاز برای تبدیل سریع ایده به محصول فراهم شده است.
وی با اشاره به سیاستهای عملیاتی بانک سینا در سال آینده، افزود: یکی از سیاستها و اولویتهای اصلی این بانک در ادامه مسیر، حرکت به سمت ارائه خدمات مشاورهای و راهاندازی سوپرمارکتهای مالی در شعب است و این موضوع در دستور کار بانک قرار گرفته است.
وی نظارت مستمر در تخصیص منابع را یکی از عوامل مهم و بنیادی در نظام بازاریابی دانست و در ادامه با اشاره به اهداف و استراتژیهای بانک در طرح تحول سه ساله، خواستار تلاش مضاعف کلیه کارکنان در جهت تحقق اهداف این طرح شد.
گفتنی است همایش آموزشی نظام بازاریابی بانک سینا در روزهای ۲۳ و ۲۴ دیماه با محوریت طرح مباحثی چون «هدفمندی بازاریابی»، «بازاریابی زنجیرهای»، «هوشمندی در تخصیص منابع»، «فروش بهرهور»، «بازاریابی جذب» و در نهایت «سودآوری» از طریق اساتید و مدرسان حوزه بازاریابی و فروش در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی این بانک با نظارت معاونت برنامهریزی و توسعه کسبوکار برگزار شد.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: